چاپ خبر
دبیرستان پسرانه فیروز بهرام سه‌شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷
همایشی برای روشنگری

در هفتۀ گذشته به پیشنهاد آقای اردشیر کاویانی، معاون فن‌آوری فیروزبهرام از آقای علی بالازاده دعوت شده بود که در بارۀ بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) و تفاوت آن با شرکت‌های هرمی در نشستی برای دانش‌آموزان صحبت کند.

همایشی برای روشنگری

در هفتۀ گذشته به پیشنهاد آقای اردشیر کاویانی، معاون فن‌آوری فیروزبهرام از آقای علی بالازاده دعوت شده بود که در بارۀ بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) و تفاوت آن با شرکت‌های هرمی در نشستی برای دانش‌آموزان صحبت کند.

این نشست در زنگ تفریح دوم روز چهارشنبه 23 آبان 1397 برگزار شد. دانش‌آموزان کلاس دوازدهم و یازدهم کامپیوتر در این همایش حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

مهندس علی بالازاده متخصص حوزۀ نتورك ماركتینگ از تجربیات خود در شرکت‌های هرمی و از تفاوت‌های آن با بازاریابی شبکه‌ای برای بچه‌ها گفتگو کرد. این توضیحات به همراه نمایش چند انیمیشن، کلیپ،  عکس‌ و نمودارهایی جالب قابل فهم‌تر شده بود.

بالازاده پس از همایش کتابی را به نام فالو که در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای نوشته شده، امضاء و به کتاب‌خانه فیروزبهرام اهداء کرد.

عکس و خبر: کامران فریدونی، معاون پرورشی فیروزبهرام

انتهای پیام/.