همایشی برای روشنگری
در هفتۀ گذشته به پیشنهاد آقای اردشیر کاویانی، معاون فنآوری فیروزبهرام از آقای علی بالازاده دعوت شده بود که در بارۀ بازاریابی شبکهای (Network Marketing) و تفاوت آن با شرکتهای هرمی در نشستی برای دانشآموزان صحبت کند.
این نشست در زنگ تفریح دوم روز چهارشنبه 23 آبان 1397 برگزار شد. دانشآموزان کلاس دوازدهم و یازدهم کامپیوتر در این همایش حضور داشتند.
مهندس علی بالازاده متخصص حوزۀ نتورك ماركتینگ از تجربیات خود در شرکتهای هرمی و از تفاوتهای آن با بازاریابی شبکهای برای بچهها گفتگو کرد. این توضیحات به همراه نمایش چند انیمیشن، کلیپ، عکس و نمودارهایی جالب قابل فهمتر شده بود.
بالازاده پس از همایش کتابی را به نام فالو که در رابطه با بازاریابی شبکهای نوشته شده، امضاء و به کتابخانه فیروزبهرام اهداء کرد.
عکس و خبر: کامران فریدونی، معاون پرورشی فیروزبهرام
تعداد مشاهده
(1643)
نظرات
(0)